Pages

Saturday, November 29, 2008

Tat Kegemaran Ku

Assalamualaikum dan selamat malam...

Hari ni hari sabtu, di mana hari cuti...So, tak tau nak watpe kat bilik...Didi ajak aku gi kuantan...Gi jalan2...Untuk menghilangkan kebosanan di hari hujung minggu di UMP ni...Aku ngan didi pergi window shopping kat KP...Semasa jalan2 aku tak ketinggalan untuk membeli tat kegemaran aku...Tat banyak jenis...Contohnya egg tat, blueberry tat, coconut tat, fruits tat, pineapple tat dan sebagainya...Ummm sedapnya tat...Tambah2 lagi time raye banyak tat orang buat...So, raye pun da dekat gak ni...Raye haji 8hb12 ni...

Ni la tat yg aku beli tadi "Egg Tat"
Selain tat aku beli gak sampingan yang lain muffin...Ni la muffinnye...


Muffin yang berperisa Chocolate vs Orange...
Sungguh sedap tat dan muffin tu telah ku makannya tadi...Alhamdulillah kenyangnya...Hehehe...

No comments: