Pages

Wednesday, April 1, 2009

Aku Ngan Bezfrenzs...

Salam...Ni aku nak citer pasal hujung minggu lepas...Hari ahad aritu aku kuar la ngan member aku...Yakni bezfrenz aku time skolah menengah lu...Bertiga je kitorang jupe aritu...Kitorang jupe kat cherating...



Ni la bezfrenz aku...Jaei namenye...Dia skelas ngan aku time form 1 n 2...Memang kamcing r ngan dia...Masuk form 3 dia pegi kelas lain, aku pegi kelas lain...Form 4 lak dia pindah skolah...Walapon dia pindah skolah, kitorang slalu contact...



Ni lak bezfrenz aku gak...Piran namenye...Kitorang skelas form 2 je...Form 3 dia skelas lagi ngan jaei...Tinggal la aku kesorangan...Tapi kitorang tetap kamcing...Raye slalo jupe...



Lepas balik dari cherating, aku ngan piran singgah jap kat jom heboh, kuantan...Sempat gak bergambo ngan ali mamak ngan hamid gurka...Pelawak veteran negara...Coz ritu takde artis ngan bergambo...Bergambo la ngan sape yang ade...Ceh...



Aiks, nape lak tetibe je gambo mamat ni kat dalam blog aku ni...Pesal?Ni la juki bezfrenz aku kat u...Ni gambo juki time jom heboh kat kuantan 2007...Kalo juki sambung degree skali ngan aku neh, pasti dia ajak aku gak pegi jom heboh 2009 ni...Hehehe...Jangan marah juki...

No comments: