Pages

Saturday, August 28, 2010

Bukak Poser...

Salam n samat sahor...wah semalam akhirnye terjadi gak aktiviti bukak poser bersame team ex-expoconvo kitorang bahagian pameran...

Aku n member2 dari ump pekan gerak dalam kul 545 petang...mase otw tuh hujan begituh amat lebat sesangat...Alhamdulillah sapa kat kuantan hamper dalam 630 petang...seb baek tak hujan kat kuantan tuh...

1st destinasi ialah padang MPK...gi sane tok cari kueh mueh berbuke poser...mase duk ngah cari kueh mueh...terseremapak lak ngan lady gaga ump la weh...hahaha...

Ni la gambonye...mase ngah bukak poser sekadar ngan kueh mueh n pizza jer...

Pas bukak poser tuh, solat maghrib jap kat masjid tuh n den terus gerak ke kedai makan tuk memakan makanan berat skit...

Kiotrang makan kat tanjung lumpur jer...

Ni la dak2 team aku...afiq, lan, syahrul, den n cami...

Aida n nini...

Hana n mal...

Aku n kamal...

Sblom makanan tibe...

Baru nak start makan...tu la kurus sangat...orang hamik gambo sapa xnampak pom...

FYI la...semalam makan, mang bez...OMG ko tau kan aku mang makan sikit...tapi semalam aku tukang habis makanan tau...seyes makanan mang banyak...kitorang order tuk 11 orang, tapi last2 minute puad join...tuh pom 12 still susa nak habiskan makanan...

Pas makan, bayar la kan...mase bayar tuh...tut tut tut tengok kene sikit jer...seyes mang murah...habis makan dalam kul 10...da tengok duet ade balance lagi...so tatau nak watpe pastu...bincang2 gi teruntum...

Bese la kan pas kul 10, orang da habis wat traweh 8 rakaat...pas traweh bertadarus al-quran la kan...ermmm...kitorang berkaroke lak...hahaha...semalam karok nyanyi gak lagu rayer...hahaha...time ni la kalo karok nak nyanyi lagu raye kan...selesai karok dalam jam 12...

Sblom balik, kitorang bergambo dulu...aida xjoin karok mase neh...pas makan dia terus balik ke gambang...coz ade hal skit...

Sapa kat ump pekan tadi dalam jam 1 pagi...hajat nak terus hupdate balik tuh, tapi penat r walawei...wasss gituh...

*ketidak jelasan gambo harap dikesali...sumber gambo kamera aida...
*mase makan n karok tuh disponsor penuh la wei...

4 comments:

Jaj@n said...

woww.. ko nak tahu tak mirr.. smlm kiteong gelakkan ko sbb nk gi mpk sbb hujan. dah terguling2 daa~
huhuhu

mafa... said...

la...x hujan la weh...kalo hujan xkan lak berbuke kat pdg mpk tuh...huhuhu...

ZaL shAfiQ said...

amir...bla nk ajak blanja makan lak...heeehehe

mafa... said...

bile aku ade duet...hahaha...