Pages

Saturday, August 21, 2010

Chekgu...

Assalamualaikum...sume bangun...hokeh...mured2 sume blh duduk yer...hini bukan citer pasal 16 mei yer...

Hahaha...yangg sebenarnye aku nak citer kejadian petang tadi...mase tuh aku gi la bazar kat jalan stadium kat kuantan...beli makanan nak bukak poser la katakan...aku gi la satu gerai makanan tuh...

makcik : ya chekgu nak ape?
aku: nak tuh makcek...



pergh...terharu aku, dia panggil aku chekgu...mengalahkan budak2 amik pendidikan...so pasni leh la amik kpli la ek...hahaha...

tp teringkat mase zaman dip dulo2...mase tuh tahun 2006 jadi fasi kat skis yg berhampiran ngan ump pekan nih...time tuh 16 mei pogram k-siswa...so sambut la hari guru kat sekolah tuh...kitorang duk sebaris tau ngan chekgu nyanyi lagu hari guru...n ade mured2 penggil kitorang chekgu...waktu tuh tak nak bape heran la sangat orang panggil aku chekgu ni...

6 comments:

Jaj@n said...

chegu amir.. chegu amir sehat..??
chegu amir pose tak hari ni..?? hehe

mafa... said...

Alhamdulillah...saya shehat...
saya poser...
cume ari neh kemalasan melande diri sayer...
kamo suke duk gambang tuh?

R4D21 said...

eh..x baik jajanz cakap cekghu amir x pose...cekghu amir mestilah pose...cekghu saya nak duit raye!!..huhu

mafa... said...

kalo kamo sume nk wet rayer...kamo sume kene psoer penuh...
1 lagi...
korang kene kem salam kat adek2 kamo yer...
hahaha...

Jaj@n said...

mane boleh chegu.. saye xde adek laki2 laa.. chegu ni..

mafa... said...

bkn laki2 sy maksudkan...
maksud sy disini...
adek kamo la...
yg duorg tuh...
hahaha...
|
|
|
blurzzzzzz jap...
hahaha...