Pages

Wednesday, May 20, 2009

Tag Datangnye Dari Jajan...

Salam...Tag ni lebeh kurang same aku dapat award dari atirah yang jajan bagi award ni...So, adelah persamaan ye tag yang aku entri dari atirah tu, aku copy n paste je ye...

Peraturan nak jawab tag ini ialah:

1. Copy badge “2009 Cute’s 3logPger Award” untuk diletakkan di blog anda.



2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Jajan yang bagi award neh...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
  1. Bercite2 nak naik kan berat badan(Nak capai 50kg)...
  2. Mesti kene spent tige berus gigi setiap bulan ye(sebulan aku gune dua berus gigi)...
  3. Suke sangat2 jeruk n asam...
  4. Duit syiling mesti ade dalam bag n wallet, snang nak gi tandas awam...(Penah terjadik pagi hari gi tandas awam, mase tu duit paling kecik rm10, gi pecah kan duit, tuan kedai pun takde duit kecik, terpakse aku tahan kejap)...
  5. Suke sangat dengar lagu 80-an n 90-an...
  6. Hijau adelah warne kegemaranku...
  7. Suke air 100 plus...Memberikan aku bertenaga...
  8. Tak suke citer hindustan...
  9. Benci sangat2 kaler pink...
  10. Benci orang lambat-melenggahkan mase...
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog

Aku rase takyah la nak bagi award ni kat sape2 sebab korang sume kan da dapat award seperti ni kan...Aku ni pun baru entrikan...Korang sume da entrikan award macam ni kan...So tak yah la ye...Hahaha...Jahat giler aku...

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:
“anda telah di tag – sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda”

Sekian, mekaseh...

No comments: