Pages

Wednesday, May 20, 2009

Tag From Atirah...

Salam...Mekaseh kat atirah sebab bagi aku award...

Sile copy award kat bawah neh...



Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
:
  1. Name dia atirah, clazmate aku mase dip, duk ipoh n skang further study kat uniten...
  2. Pakwe dia name ezwan n clazmate aku mase 1st sem dulu...
  3. Orangnye sangat tinggi...
  4. Still ingat lagi aku tolong amik ic dia kat ipin sebab dia tertinggal ic dalam kete ipin(sewa kete ngan ipin mase short sem dip lu), sampai ipin pecahkan tombol pintu bilik dia(kunci bilik tertinggal dalam bilik n ic tu duk dalam bilik)...
  5. Drive kete sangat laju(jangan marah, hehehe)...
Nyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award sepenuhnya:

  1. Bercite2 nak naik kan berat badan(Nak capai 50kg)...
  2. Mesti kene spent tige berus gigi setiap bulan ye(sebulan aku gune dua berus gigi)...
  3. Suke sangat2 jeruk n asam...
  4. Duit syiling mesti ade dalam bag n wallet, snang nak gi tandas awam...(Penah terjadik pagi hari gi tandas awam, mase tu duit paling kecik rm10, gi pecah kan duit, tuan kedai pun takde duit kecik, terpakse aku tahan kejap)...
  5. Suke sangat dengar lagu 80-an n 90-an...
  6. Hijau adelah warne kegemaranku...
  7. Suke air 100 plus...Memberikan aku bertenaga...
  8. Tak suke citer hindustan...
  9. Benci sangat2 kaler pink...
  10. Benci orang lambat-melenggahkan mase...
Pilih 10 penerima award seterusnya dan describelah tentang mereka:

Aku rase takyah la nak bagi award ni kat sape2 sebab korang sume kan da dapat award seperti ni kan...Aku ni pun baru entrikan...Korang sume da entrikan award macam ni kan...So tak yah la ye...Hahaha...Jahat giler aku...

No comments: