Pages

Saturday, February 21, 2009

Adam Oh Adam...

Salam...Selamat Hari Lahir yang ke-21 tahun buat Adam Salam...Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, semoga Allah merahmati kamu di dunia dan di akhirat dan semoga persahabatan hingga ke hujung nyawa...

Adam...Aku nak mintak maap ye...Bese la...Besday boy...Aku, jajan dan sukma tak plan pape2 pun...Aku ni kan suke, melawak...Tu sume rekaan semata2 je...Tapi tak ku sangka panas sapa ke petang rupanya hujan di tengahari...Hahaha...Tahniah buat syam n de gengs...


Adam...Selamat melayari hidup...


P/S: Segala video boleh didapai daripada aku, jajan atopun ngan adam sendiri...

7 comments:

R4D21 said...

kepada Adam...happy birthday..smoga panjang unur dan d murahkan rezeki..
(p/s: ...stakat sembur bedak or tepung blh d cnsider la...ni mmg dah thap zalim...anyway trima ja la adam..sbagai kenang2 ngan..)

Wahida said...

baru 21?

mafa... said...

radzi: betol tu...

wahida: aaaa; dia baru 21...

Jaj@n said...

huhu..semoga cecairan dan lendiran semalam ko dah tale beros kuat2 ea..
ee yekkss..

mafa... said...

tanye la adam ade cecairan x lagi tu...hehehe...

Wahida said...

anda telah di tag..hehe

mafa... said...

lor aku kene tag ke?
ish ish wahida...