Pages

Friday, February 20, 2009

Genting...

Salam...Jumaat adalah penghulu segala hari...So, jangan lupa pi solat jumaat sat gi na...Sebenarnya aku nak citer pasal "genting"...Aku tak berniat nak nipu kat jimik ngan mencik pasal nak genting besok...Tu sume adalah rekaan semata2 je...

Alkisahnya begini, pada satu malam yang sunyi sebab time tu ramai pi astaka...Adalah ora
ng tu reply memo kat bekas dia nya skandal...Hehehe...Pasal lawatan pi UTP...Diorang berdua ni nak pi sane tak ajak pun kitorang...Lalu aku berkata "ek eleh watpe gi UTP, membazir duit je, kitorang gi genting"...Bile aku sebut je nak gi genting, ekpresi muke diorang lain, terkejut ala2 jeles...Sebab tu la aku kenekan diorang sapa arini...

Boleh lak mencik bagitau kat sufri dan jimik lak bagitau kat dj...Bertambah la marah sufri dan dj sebab pergi tak ajak...Ni ke kawan?Tapi aku kenekan diorang dengan bantuan pelakon2 daripada produksi radzi yang dibintangi abun, sukma, jajan d
an radzi sendiri...Tahniah anda berjaya membawa watak yang aku beri...

Aku tau nape jimik gi tak ajak...Aku rase atas dasar privacy...Almaklum la syisyi pun pergi gak...Hahaha...Papepun, jimik jaga syisyi leklok...

Ya Allah, Ya Tuh
anku...Ampunkan dosa hambamu yang lemah ini...Engkau Yang Maha Mengetahui, Maha Mendengar, Maha Bijaksana dan Maha Pengampun...Semoga Engkau merahmati persahabatan kami ni...Amin...Ya Rabbal Alamin...

Jimik, mencik, sufri dan dj...Aku menwakili produksi radzi, menyusun sepuluh jari dari hujung rambut hingga hujung kaki nak mintak ampun dan maaf ye...

3 comments:

Jaj@n said...

huhu..
lakonan kite cemerlang..!!
seminggu tu, klau dlm cerita straight seminggu berjuta-juta bayaran nyer..
huhu

jom gi genting..!!
so, radzi..duit kami yg lepas pon belom bayar..ni lagi..!!
huh..

mafa... said...

orait...
aku tak kesah...
anytime...
pulau lak macamane?
radzi bayar la...
kitorang xde duit ni...
hehehe...

Juki said...

aku nk pi genting gk...
pi x ajak!!