Pages

Monday, December 29, 2008

2 in 1...

Assalamualaikum dan selamat petang...

1. Selamat Menyambut Maal Hijrah...

Ape yg baik kite maintainkan dan improvekan lagi...Kalo yg buruk tu, buang r jauh2 (baca: delete to cycle bin)...Hijrah la kite ye...Hijrah drp buruk kpd yg baik...

2. Selamat kembali ke UMP...

Setelah bape lame korang sume bercuti sem (baca: aku gak yg tak bercuti sem), akhirnye esok start lecture tuk sem II/0809...Ayuh bersemangat la kite sume nak blaja ye...

Dengan ingatan tulus ikhlas daripada: mafa

8 comments:

Jaj@n said...

hahaha..
semangat habes nak blaja.. aku masih ingt nak tido puas2 je kat katil dan nak maen boling puas2 je.. xlupe jugak karok..

mcm mane aku nak naik smngt..??
arrgghh..!!

mafa... said...

ooo...
nak naik smgt?
kite gi kmc esk blh?
tgk buku kat kmc...
mesti dpt smgt ti...
kmc kite da berwajah baru...
baru tkr tmpt...
aku pun rase nak gi jalan2 kat kmc yg baru tu...
hehehe...

dila_wahida said...

patut la komen aku punye blog

mafa... said...

komen ape lak dila?

R4D21 said...

huhu...sudah advance...maju...maju...maju...raju..????...

p/s:word verification tuk comment nih "eartioxh"

mafa... said...

radzi: maju ke hadapan, hadapan pusing...betul x aku bg command utk kawad ni radzi?

Jaj@n said...

mane boleh amir..kehadapan gerak ade la..

klau kehadapan pusing camner tu ek.. mungkin terpusing-pusing kat depan mcm helikopter kot..hahaha..

mafa... said...

jajan: aku x terer r kawad...
may be kene amik briged lagi kot...
hahaha...