Pages

Wednesday, December 31, 2008

Hye...Hye...Bye...Bye...

Assalamualaikum dan selamat malam...


Tanggal 31...
Bulan dua belas...Dua ribu lapan...
Esok dah nak masuk tahun baru...
Esok dah nak masuk tahun baru...
Esok dah nak masuk tahun baru...
Tetaplah tahun baru esok...
Yang pasti menjadi sejarah...
Tanggal 31...
Bulan dua belas...Dua ribu lapan...
Hari yang terakhir dalam dua ribu lapan...

Pejam celik, pejam celik, aku macam pelik esok da nak masuk 2009 (Baca: Bape jam lagi nak kul 12am)...Ooo...Cepatnya mase berlalo...Tak caye aku nak masuk umo 22 tahun utk tahun 2009...

Wah...Skang aku da tutup da buku untuk 2008...Segala pahit maung dugaan rintangan onak duri yang aku lalui sepanjang 2008 sume tercatit dalam diari hatiku...Semanis gula; manis lagi kurma akan ku kenang dalam hidupku tuk 2008...

Azam aku 2008, Alhamdulillah banyak gak tercapai...Yang belom lepas tu; akan aku forward to 2009...

Apakah azam aku untuk 2009?Tunggu dan lihat je ye...

No comments: