Pages

Friday, December 12, 2008

Hampeh Si Unggu...

Assalamualaikum dan selamat malam...


Tengok je warna unggu...Sume orang tau...Itu adalah X-PAX...Sebagai pengguna setia celcom...Aku dapat la promotionnya...Bonus hari jadi...Coz last week besday aku...Dapat la sms n call free selama seminggu untuk yang aku 8pax je...

Memandangkan hari ni adalah hari last aku dapat free bonus hari jadi...Aku tak teragak2 nak bergayut ngan member aku...Hanya tinggal 2jam lagi tu...Aku col la member aku ni...Sedang enak aku bergayut ngan member aku selama 01:19:30...Tetiba hp aku bunyi tik...tik...tik...Terputus...Aku ingat hp aku habis bateri ke rosak ke...Pada hal ok je...

Selepas tu, aku dpt la msg...Msgnya berbunyi begini "anda da kehabisan kedit"...Aku pun check balance aku...*124#...Terkejut la aku...Tinggal RM0.06 je...Padahal sebelum tu kedit aku ada dalam bape belas ringgit lagi...

Aku tak puas hati ni ngan celcom...Besok aku nak col 1111...Celcom centre...Nak mintak perjelasan...Nak kedit aku balik...Sepatutnya tak charge la...Aku nak col skang pun malas...Bese la da kat kul 12...Operator pun malas nak layan...Besok je la...

2 comments:

TRILLION M&E ENGINEERING SDN BHD said...

hmm..ye ke mir..?? eish2.. ke ko salah tngok tarikh.. huhuhu..
xyah la nak call2 dia..buang mase je..

ehemm..hemm..
si dia tu sape..?? wah2, dlm diam2 ea...

mafa... said...

member aku tu jiran aku la...
bkn gf la...
tp bkn si tudung unggu yg ko minat tu ye tau...
hehehe...