Pages

Tuesday, December 16, 2008

Ku Gagahi...

Assalamualaikum dan selamat malam...

Huh...Hari2 makan pop corn, hari2 busy ngan robocon...Ini la rutin harian aku sepanjang cuti sem ni...Hari ni adalah hari yang membuatkan aku terkecewa...Almaklum la, hari ni aku tak bape larat sangat (sakit perut)...Tetapi komitmen terhadap robocon, aku teruskan ngan tugasan aku...

Tapi malangnya aku, aku sungguh kecewa ngan dia hari ni...Bukan hari je, da banyak kali da...Tapi aku gagahi diriku untuk aku meneruskan perjalanan hidup aku hari ini...Bak kata orang, sesungguhnya kita ditimpa kesusahan, itu adalah ujian dari Allah...Insya'Allah ada hikmahnya...

Ok la...Skang jam menhampiri jam 11 malam...Tetapi aku tak bape larat ni...Aku mahu tido dulu...Selamat malam...

2 comments:

TRILLION M&E ENGINEERING SDN BHD said...

ala mir.. asik2 robocon.. x nak la.. tukar2..!!

aku pon penat tau..!!
huhu..

mafa... said...

ok...
ti aku wat best2 skit ye...
hehehe...