Pages

Friday, December 5, 2008

Selamat Hari Raya Qurban...

Assalamualaikum dan selamat pagi...

Pak Mat pergi ke Taliban,
Untuk membeli pakaian dalam,
Selamat Hari Raya Qurban,
Untuk semua umat Islam.

Tinggal bape hari lagi kita akan menyambut hari raya Qurban...Tentunya umat Islam sangat gembira nak menyambutnya kan...Ramai orang pegi haji...Tapi aku bila lak ek?Insya'Allah, kalo dipanjangkan umo & dimurah rezeki jadi la aku tetamu Allah nya ti...

Aku rasa korang tau kan sejarah hari raya qurban ni kan...Antara nabi Ibrahim ngan anaknya nabi Ismail...Kalo nak tau ngan detail boleh rujuk ngan Ustaz Mohamad Hilmi bin Mat Said di talian 013-9287274...

Kita raya haji selama tiga hari kan, tak macam raya pose, raya pose sebulan bak kata orang melayu kita kan...

Banyak la binatang kesayangan kita akan diqurban kan ti ek...

Sekadar tatapan semua je...

Sape join qurban tahun ni?Aku tak join r...Insya'Allah...Paham2 la sendiri ye...Pt pun tak dapat lagi...

So, kepada kawan2 ku sekalian, jemput la datang umah aku raya haji ni ek...Jangan malu2 jangan segan2...Hantu melompat jatuh terluka, pintu umah aku sentiasa terbuka...

No comments: