Pages

Tuesday, December 2, 2008

Robot oh Robocon...

Assalamualaikum & selamat malam...

Huh...Letihnya aku hari ni...Wat robot...robot...robot...Da bape minggu da aku kat u ni...Da kat dua minggu da...Orang lain sibuk duk bercuti sem kat kampung, aku lak busy ngan program robocon...

Masuk robocon ni kene la sanggup berkorban...So, aku terpaksa la korban cuti sem aku ni...Masa, tenaga dan wang...Akmaklum la, minggu depan raya qurban...Hari jumaat ni aku balik...Yehyehyeh...

Nak wat macamane?Sape suh masuk robocon!Tapi takpe r aku masuk robocon ni...Yakni sebagai tiket aku untuk wat PSM ti...Huhuhu...


Robot ni juz hiasan je...

K la, aku da nak tido ni...Penat+ngantok...Almaklum lak aku makan nasi lemak+roti canai tadi...Mananya tak ngantok...Bez gak tido ni...Malam ni suhunya wase, sejuk suam2...Papepun, selamat malam...

No comments: