Pages

Sunday, December 14, 2008

Gambo2 Perasmian AUG...

Assalamualaikum dan selamat petang...

P/S: Untuk melihat gambo ngan jelas sila klik untuk tumbesaran ye...


Memandangkan kitorang sapa awal...So pegi jalan2 la dulu...Ni kat stesen LRT Bukit Jalil nak pegi KLCC...Kitorang nak pegi PC Fair...Sementara menunggu majlis perasmian kul 8.30 malam...

Penonton sempena majlis perasmian...

Maskot AUG...

Kontijen Brunei Darusalam...

Kontijen Laos...

Kontijen Indonesia...

Kontijen Filipina...

Kontijen Singapura...

Kontijen Thailand...

Kontijen Timor Leste...

Kontijen Vietnam...

Ni la kontijen Malaysia kita...

Keseluruhan pembarisan kontijen...

Bunga api lepas lafaz perasmian...

Persembahan pentomen...

Pentomen...

Pentomen lagi...

Lagi2 persembahan nye pentomen...

Persembahan artis...Syafinaz...

Persembahan bunga api nye last majlis perasmian semalam...

Perasmian berakhir jam 10.30 malam...Untuk gambo kontijen nye takde Cambodia (aku tak sempat amik) dan Myanmar (tahun ni tarik diri-ontah nape sobabnye)...Untuk persembahan artis mawi ngan zahid..Sori ye aku tak amik ek gambo diorang...

3 comments:

The Spiral Eyes said...

nape rasa cam buang masa je tengok ni semua ya

mafa said...

tak buang mase r bek...
kite mesti la support negara kita ni...
ape la bek...
kata anak malaysia...

NANA_arizona said...

byk nye maskot tu kat tgh2 padang.. rugi aku tak g.. apsal kau tak culik 1 maskot tu bawak balik ump.. comel gile..ala.. aku pun lupe nak pesan..